Modul CRM za delo s strankami

Modul CRM je namenjen samo bolj naprednim, tistim, ki se zavedajo pomena neposrednega trženja in poznavanja svojih strank - partnerjev. Ta modul nam omogoča:

  • evidentiranje strank (ime, priimek, rojstni datum, spol, naslov, kraj, tel. št., posebnosti, davčna številka, davčni zavezanec, zadnji kontakt),
  • spremljanje števila nakupov v željenem časovnem intervalu za posamezno stranko,
  • spremljanje zneskov nakupov v željenem časovnem intervalu za posamezno stranko,
  • spremljanje nakupov izdelkov določene skupine v željenem časovnem intervalu za posamezno stranko.

Te informacije so nujno potrebne za definiranje čim boljšega RFM modela strank, za povečevanje njihovega odzivanja ... za večji dobiček.

Modul interni prenosi

Modul je namenjen tistim, ki za prevzemanje blaga in analiziranje poslovanja uporabljajo drug računalnik kot pa za vpisovanje računov. Primer: Na računalniku A prevzamemo blago. Služabnik kreira prenosno datoteko. To datoteko prenesemo v računalnik B, ki je na prodajnem mestu. Ne da bi motili prodajni proces, s tremi kliki blago prevzamemo še na računalniku B.

Prav tako uporabljamo interne prenose za prenose blaga iz ene poslovalnice v drugo, za prenose računov z enega računalnika na drug računalnik.