Modul CRM za delo s strankami |
Modul CRM je namenjen samo bolj naprednim, tistim, ki se zavedajo pomena neposrednega trženja in poznavanja svojih strank - partnerjev. Ta modul nam omogoča:
- evidentiranje strank (ime, priimek, rojstni datum, spol, naslov, kraj, tel. št., posebnosti, davčna številka, davčni zavezanec, zadnji kontakt),
- spremljanje števila nakupov v željenem časovnem intervalu za posamezno stranko,
- spremljanje zneskov nakupov v željenem časovnem intervalu za posamezno stranko,
- spremljanje nakupov izdelkov določene skupine v željenem časovnem intervalu za posamezno stranko.
Te informacije so nujno potrebne za definiranje čim boljšega RFM modela strank, za povečevanje njihovega odzivanja ... za večji dobiček.
Modul interni prenosi |
Modul je namenjen tistim, ki za prevzemanje blaga in analiziranje poslovanja uporabljajo drug računalnik kot pa za vpisovanje računov. Primer: Na računalniku A prevzamemo blago. Služabnik kreira prenosno datoteko. To datoteko prenesemo v računalnik B, ki je na prodajnem mestu. Ne da bi motili prodajni proces, s tremi kliki blago prevzamemo še na računalniku B.
Prav tako uporabljamo interne prenose za prenose blaga iz ene poslovalnice v drugo, za prenose računov z enega računalnika na drug računalnik.